سامانه جامع قانون کار به نشانی اینترنتی http://ghanoonekar.com/ در نظر دارد در سری از مقالات ارائه شده شما را با قرارداد بازاریاب بدون بیمه آشنا نمایید.
قرارداد بازاریابی ، یک قرارداد کاری مناسب برای اشخاصی است که تمایل دارند کسب و کار خود را رونق دهند و درآمد بیشتری کسب کنند. بازاریابها یکی از مهمترین عوامل موفقیت و پیشبرد مشاغل مختلف هستند. در اکثر مواقع، نمونه قرارداد بازاریابی شرکت به صورت قرارداد کار تنظیم میشود. البته با توجه به شرایط کار و ارتباط میان طرفین قرارداد، میتوانیم با استناد به ماده 10 قانون مدنی، یک قرارداد همکاری تنظیم کنیم.
بدون شک هدف از ایجاد هر کسب و کاری یک منبع درآمد هست و همواره تجربه نشان داده است که یک درآمد خوب با جذب مشتری همراه هست.
در واقع هر کسب و کاری زمانی زنده و پویا می باشد که بتواند کالا و خدمات خود را به مراجعه کنندگان و مشتریان خود ارائه دهند. در این راستا بازاریابها نیروهای انسانی هستند که به صورت تخصصی در زمینه برقراری ارتباط میان مشتری و تولید کننده فعالیت میکنند.
بازاریاب با توجه به محصول یا خدمات شرکت مرجع، تلاش میکند که میزان درآمدزایی سازمان را رشد دهد. بازاریابها یا در یک شرکت و موسسه استخدام میشوند یا به صورت مستقل فعالیت میکنند.
قرارداد بازاریابی نیز همانند سایر قراردادها نوشته ای هست مکتوب بین دونفر که طرف اول کارفرما و صاحب شرکت و طرف دوم فرد یا بازرایاب نامیده می شود.
در متن قرارداد بازاریابی درباره نوع محصول یا خدمات، حدود اختیارات و وظایف بازاریاب، مسئولیتها و وظایف، نحوه محاسبه حق احمه یا سهم بازاریاب، شیوه کار و ت کاری متناسب با شرکت یا موسسه مرجع و مدت قرارداد توضیح داده میشود. این قرارداد را میتوانید به دو شیوه تنظیم کنید.شرکتها، موسسات، سازمانها و مجموعههای مختلف، با توجه به نیازشان میتوانند به شیوههای مختلف با بازاریابها قرارداد منعقد کنند.
قانون کار
درباره این سایت